Checka in sillreklamen!
I veckan är det premiär för Abba Seafoods största reklaminsats för i år.
Abba har anlitat byrån Goss, som ska lära svenska folket att sill inte
bara är för högtider utan också innehåller omega-3 och är ett enkelt
sätt att få in fisk i vardagsmaten.
Reklambyrån har hittillls fokuserat sig på reklam för Kalle-produkterna
och detta är Goss första kampanj för Abbas sill. Tidigare kampanjer
har fokuserat mycket på högtider och havet men nu ska alltså fokus
läggas på vardagen och omega-3.
Reklamen kommer att börja sändas denna veckan i TV4.
Filmen riktar sig till människor från 20 år till dryga 50 år. Till mig alltså :)
Och jag måste säga att första intrycket lyder: Fy fan vad rolig!
Jag var tvungen att se klippen två gånger :)
Se filmerna på Dagensmedia.se. Klicka HÄR.
Abba har anlitat byrån Goss, som ska lära svenska folket att sill inte
bara är för högtider utan också innehåller omega-3 och är ett enkelt
sätt att få in fisk i vardagsmaten.
Reklambyrån har hittillls fokuserat sig på reklam för Kalle-produkterna
och detta är Goss första kampanj för Abbas sill. Tidigare kampanjer
har fokuserat mycket på högtider och havet men nu ska alltså fokus
läggas på vardagen och omega-3.
Reklamen kommer att börja sändas denna veckan i TV4.
Filmen riktar sig till människor från 20 år till dryga 50 år. Till mig alltså :)
Och jag måste säga att första intrycket lyder: Fy fan vad rolig!
Jag var tvungen att se klippen två gånger :)
Se filmerna på Dagensmedia.se. Klicka HÄR.
Kommentarer
Trackback