Snart Åreeeee :)

Weeeei! Äntligen! Snart åker vi!

När komunen har börjat sopa bort gruset från trottoarerna, ingen går med dunjacka längre,
mössan är undanlagd och alla tjatar om att äntligen är våren på gång, ja då ska vi till Åre!
En minst sagt efterlängtad resa! Dessutom har simon tagit sitt förnuft tillfånga och följer med :)
Nytt boende för i år. Med egen bastu, trevligt :)

Vi får se om Johan känner sig sugen på att gästblogga även i år..
Eller om han åtminstånde behåller alla tänder kvar i munnen detta året ;)
Ha en fin påsk!

åre ute

Vårt lägenhetskomplex

åre soffa

Simons sovplats ;)

åre bastu

Egen bastu :)






Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Åhh vad fint och mys med bastu!



Yes det är modell tight!



www.alexandrastyle.se

2010-04-28 @ 10:30:54
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Den anonyme bloggläsaren..

Fortfarande ingen aktivitet!!



Lite ledsen/sur/besviken trodde vi kom överens om att denna blogg skulle få återse sina forna glansdagar och inte bara ta upp plats på nätet.. måste ju få veta vad som händer innanför väggarna i götet (inte för mycket detaljer)



Jag känner rent spontat att jag måste sätta någon form av ultimatum mot dig om jag ska lyckas få lite aktivitet på denna adress.. Så om du inte knåpar ihop ett litet inlägg där du så ödmjukast ber om ursäkt för alla gånger jag gått in på din blogg för att mötas av ett 4 månader gammalt inlägg som ligger där och skriker efter sällskap så kommer jag överväga att hungerstrejka..



Hoppas jag har lyckats få dig på andra tankar..



Med vänliga hälsningar

// Den anonyme bloggläsaren

2010-06-23 @ 14:59:29
URL: http://www.youjizz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0